Love is in the air del 2

^ Vi kommer bli ihop, gifta oss under ett äppelträd, ge oss varandra godisringar. Jaja jag vet att jag är barnslig men när man är i en sån här ålder är man inte riktigt stor än att ha riktiga ringar^ tänkte jag.
Jag hörde att Pappa ropade att det var mat, så jag sprang ner men när jag var i mitten av trappan så ra.......


...mlade jag och slog i huvudet i vår järnstång och rullade sedan ner från trappan, jag var medvetslös. Mamma & Pappa kom springandes. Pappa försökte väcka mig men inget hände, medans pappa försökte och försökte ringde mamma ambulansen och den kom riktigt snabbt. Jag vaknade av att jag låg i en säng i ett konstigt rum. Jag såg mig omkring och tittade runt lite men såg ingen ^tänk om jag har blivit kidnappad^ men sedan såg jag mamma. Hon hade precis varit nere i kaffeterian och ätit.
- Hej gumman hur är det?
- Vadå hur är det? jag mår bra, jag fattar inte varför jag är här! Sa jag och klev upp ur sängen.
- Doktorn sa att du var tvungen att ligga ner tills han kom.
- Men inget är fel på mig ju!
- Jo, jag ska berätta om du lägger dig ner, sa mamma och jag gjorde som hon sa.
- Okej, pappa ropade att det var mat och du skulle komma ner och äta. Du sprang ner men ramlade i mitten av trappan slog i huvudet och blev medvetslös och vi fick ringa ambulansen och nu ligger du här.
- okej, men vad händer med mitt huvud? ska dom operera?
- Nejdå, dom har bara sytt och nu ska vi hem och ha det mysigt tillsamans.
- Men pappa då?
- Han är iväg
- Vart? sa jag argt
- Med du vet Justin han som vi såg på Youtube
- VAA!? Jag skulle ju hänga med han lovade mig det ju, sa jag och sprang upp bytte om till mina riktiga kläder sprang ut och märkte att det regnade. Jag sprang och sprang. Jag hörde att en bil åkte bakom mig och jag tittade bak och såg att det var mamma.
- Samy sätt dig i bilen nu!
- Nej! sa jag och sprang vidare
- Du kommer bli sjuk!!
- Nej! sa jag och sprang ännu fortare.
Mamma stannade bilen och hoppade ut ur bilen och sprang ifatt mig .
- Såhär kan du ju inte göra, du kommer bli sjuk!
- Det kan jag visst det, sa jag och försökte slita mig loss.
- Du får följa med imorgon, dom ska bo på ett hotell i närheten du hinnar träffa honom!
Jag sa inget utan sprang in i bilen och skrek att mamma skulle skynda sig. När vi kom hem så var jag dyngblöt och jag sprang upp i mitt rum och bytte om. När jag kom ner så hade mamma redan satt fram godis & chips. Jag satte mig ner jämte henne och vi bestämde oss för att se valentines day. Jag somnade med huvudet vid mamma lår och där fick jag sova ända tills pappa kom hem och väckte mig. Jag gick upp i mitt rum tog av mig kläderna och satte på mig mitt nattlinne och gick & la mig.




Bild 1 - Samy
Bild 2 - Samys rum
Bild 3 - Samys föräldrar
Bild 4 - Justin när Samy såg han för första gången på Youtube.

Kommentera!! :D








Kommentarer
Postat av: Mathilda

meeeeeeeeeeer snälla :D

2012-01-01 @ 23:43:30
Postat av: Arre

meeer ! skit bra ;)

2012-01-02 @ 00:34:24
URL: http://justinsshawtyforever.devote.se
Postat av: Emelie

meeeeerrrrr!!!!!!!!!! :D

Grymt bra :D

2012-01-02 @ 00:37:24
URL: http://3meliii3.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0