Love is in the air del 3

Jag somnade med huvudet vid mamma lår och där fick jag sova ända tills pappa kom hem och väckte mig. Jag gick upp i mitt rum tog av mig kläderna och satte på mig mitt nattlinne och gick & la mig.


Nästa dag

Jag vaknade till avv inget ting egentligen men så tänkte jag på att jag skulle följa med pappa idag, och jag sprang och gjorde iordning mig. Jag tog på mig ↓


Ps undvik texten.
Och sprang sedan ner , jag såg att mamma och pappa redan satt och åt så då satt jag mig oxå ner och började äta. Jag och pappa skulle sticka precis efter vi hade ätit klart, så jag åt upp sista mackan och gick sedan till hallen och tog på mig min jeans jacka, och gick sedan till bilen. Vi körde iväg samtidigt som vi lyssnade på Usher.
- Vart ska vi träffa dom då? frågade jag och satte på mig mina solglasögon
- Vid studion.
Det är ganska långt till studion det tar typ 15 minuter att åka dit, jag vet att det inte är så långt men för min del är det faktist långt. Jag satt och tittade ut hela bilresan. När vi hade kommit fram så satte jag mig i min favvo fotölj som stog precis vid mixelbordet. Då kom Justin och hans mamma in, dom gick och hälsade på pappa, sen satte dom sig och började prata. Men då hörde jag att pappas mobil ringde i min ficka, jag hadde den i min ficka för pappa hade inga bra fickor i sina byxor. Jag gick ut vid bilen och tog upp mobilen och tryckte på svara.
- Hej det är Samy, Sa jag
- Tjena Samy det var längesen , det är Usher. Svarade han i telefonen och skrattade
- heej, sa jag och log
- Säg till din pappa att jag ska spela in en låt i studion nu, så att ni inte får störa eller så.
- Okej, vi sitter utanför vid sofforna och pratar med några.
- Okej. Kommer nu, hejdå. Sa han och la på
Jag gick in och satte mig igen.
- Samy, vem var det? frågade pappa
- Usher, han skulle spela in en låt nu så han kommer säkert snart, sa jag och vände huvudet mot Justin.
Han såg ganska trött ut. Men när Usher kom in så piggnade han upp
- Omg, är det du!? är det Usher!? sa justin eller skrek nästan.
- Ta det lugnt grabben, sa han och gick in i rummet där man sjunger i.
- Du får inte sjunga för jamie som ska komma sen lova det , viskade pappa till Justin
- Okej, sa han och reste sig upp. Han gick in till Usher och frågade.
- Jag är ditt största fan, får jag sjunga för dig, sa Justin
Jag såg att pappa hade sitt huvud i sina händer, och sa till honom.
- Justin kom lite. Sa han och viftade med ena handen
- Jag sa ju att du inte fick sjunga för någon. sa han bestämt
- Du sa bara att jag inte fick sjunga för jamie inget om Usher
Han gick in till Usher och började sjunga, jag filmade det. Usher tyckte att det lät bra och tyckte att vi skulle visa det för Summer ( en som man skriver skivkontrakt med ).
Dagarna gick och Justin hade skrivit på ett skivkontrakt , och pappa jobbade med honom. Men Justin var inte tillräckligt känd. Han sjöng bara på intervjuer och såna saker, han hade aldrig haft en konsert. Men en dag hände det. Och det var den ( jag skriver bara något datum ) 20 April 2009 han hade sin första konsert och det var över 3000 som kom. Jag fick stå backstage, och där har jag nu stått i 2 år. Jag har stöttat Justin med hela sin karriär, vi kom närmare och närmare varandra, och just nu när jag stog backstage på första konsert så sa han till mig.
- Du är min bästa vän, sa han och gav mig ett vänskapsarmband.

Nu börjar berättelsen om Justin & Samy..

Kommentera vad ni tkr!! :D

Kommentarer
Postat av: Emelie

meeerrr!!! :D

2012-01-03 @ 00:22:53
URL: http://3meliii3.devote.se
Postat av: Mathilda

meeeeeeeeeeeer :D

2012-01-03 @ 03:02:14
Postat av: Melina - Weird unge

Jag beordrar dej att skriva mer!

2012-01-03 @ 09:59:56
URL: http://clouds.blogg.se/
Postat av: donna

Dom är jätte braaaa!!!

mweeeeeeeeer

2012-01-03 @ 21:41:38
Postat av: Ebba

skit bra :)

när kommer nästa? :)

2012-01-21 @ 10:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0