Love is in the air,del 1

Jag var 13 år när mamma ropade en Eftermiddag på mig. Hon ville att jag skulle komma ner, jag satt uppe och lyssnade på min idol Miley cyrus . Jag gick ner och såg att Mamma & Pappa satt och tittade på datorn. Jag gick fram till dom och frågade.
- Vad är det? Frågade jag fundersamt samtidigt som jag försökte att se vad pappa tittade på.
- Vi ville visa en kille i din ålder som sjunger på youtube kom här , sa Mamma och klappade på sina knän som jag vet betydde att jag skulle sätta mig där. Och jag satte mig och började lyssna, han var faktist bra och han var ganska söt med. När han hadde sjungit klart så stängde pappa ner fliken och skulle hämta kaffe. Jag hoppade ur min mammas knä och sprang till pappa.
- Vad menar ni? Skulle ni bara visa klippet eller vadå?
- Kom här, sa han och vi satte oss vid matbordet och han började förklara.
- Jag har ställt in alla mina möten imon och ska försöka få tag i hans mamma, jag tror att han kan bli en stjärna. Så om jag får tag i hans mamma och vi har bestämt typ att dom kommer hit till Atlanta och att vi kan börja prata om hans framtid och så, så kan du tyvär inte följa med det blir för rörigt för mig är det okej?
- Men jag vill ju se dig jobba med honom, han är ju söt. Jag vill träffa honom! Sa jag och åt upp pepparkakan som jag hade hämtat då pappa hade hämtat kaffe.
- Tyvär gumman det går inte. Jag måste göra det här själv. Du får vara hemma med mamma.
- Snälla Snälla bara en dag snälla du kan skjutsa hem mig sen ju. Sa jag och gjorde valpminen som alltid bruka hjälpa.
- Okej, bara för att jag aldrig kan motstå valpminen.
- Tack, du är världens bästa pappa, sa jag och kramade om honom och sprang sedan upp.
Jag hade ett ganska stort rum och fina möbler. Hade mest plancher på Miley Cyrus men det blir bara snyggare.
Jag hörde hur mamma & pappa pratade där nere, jag satte mig i trappen för att höra bättre.
- Men hon var ju faktist med när du jobbade med Usher du vet att hon klarar det hon är ju inte störig om det är det som är problemet? Sa mamma
- Nej, men jag försöker en dag om det inte går får hon inte följa mer okej? Sa pappa och skulle gå upp för trappan, jag skyndade mig upp och stängde dörren och började lyssna på Usher, han är duktig men inte duktigare än han Justin. Jag började dagdrömma om Justin och mig jag la mig i sängen och bara tittade upp mot taket.
^ Vi kommer bli ihop, gifta oss under ett äppelträd, ge oss varandra godisringar. Jaja jag vet att jag är barnslig men när man är i en sån här ålder är man inte riktigt stor än att ha riktiga ringar^ tänkte jag.
Jag hörde att Pappa ropade att det var mat, så jag sprang ner men när jag var i mitten av trappan så ra.......

Vad händer med Samy?
Kommer hon någonsin bli ihop med Justin, kommer dom någonsin gifta sig under ett äppelträd och ge varandra godisringar? Det får ni se i nästa del!!
Kommentera :)

Kommentarer
Postat av: Emilija med J.

hon kanske ramlar, jättebra !

2012-01-01 @ 21:10:38
URL: http://eemilijaa.blogg.se/
Postat av: Emelie

meeerrrr!!! :D

2012-01-01 @ 22:06:31
URL: http://justinsshawtyforever.devote.se
Postat av: Mathilda

meeeeeeeeeeeeeer :D

2012-01-01 @ 23:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0